Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

fredag 3 juni 2022

Yogastreaken i maj

Då var juni här. Jag körde en yoga streak under maj. Det var tufft till en början, men sen lossnade det. Det är väldigt effektivt att köra varje dag, för när jag hade hållt på i ungefär 14 dagar - då var det svårt att bryta. Jag ville inte bryta, för jag ville inte avbryta kedjan på 14 dagar. Så jag började prioritera att få yogan gjord istället för att skjuta upp den. Även om det ibland blev 21:30 ca. Det gjorde för övrigt inget att köra yoga så sent, var jag trött så slocknade jag gott ändå efteråt. 

Resultatet blev 28 dagar med yoga av 31 dagar i maj månad. Grymt stolt över detta resultat!

Nu siktar jag på att göra yoga hela juni. 

Tror du jag fixar det? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar