Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 23 oktober 2012

Stilla dagar i Mixing Part

http://pernillaalm.files.wordpress.com/2012/07/9150113933.jpg

Efter ett boktips av Pernilla Alm har jag läst denna bok. Klart annorlunda upplägg med en roman som till större delen består av dialog. Den är lättsam och rolig att läsa. Lagom roman att varva med mellan två tungviktare.

Jag kommer minnas den just för att större delen är dialog. Bra bok att snegla i för att få inspiration i mitt eget skrivande. Och göra anteckningar i. Blev därför extra glad när jag hittade ett exemplar på bokbytarbordet på biblioteket. Tror nämligen inte att biblioteket hade uppskattat att få tillbaka boken full med mina anteckningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar