Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 9 juni 2009

Som julafton

Har skaffat en ny skrivare. En skrivare som jag är supernöjd med.
Därför....
att den kan skriva ut dubbelsidigt
är trådlös och därmed kan stå var som helst där det finns ett eluttag
är tyst och mkt snabb

Jag är nu inne i sista fasen av arbetet med manuset och behöver skriva ut ett kapitel i taget för att gå och läsa högt. Läsa högt och kladdafasen. Då behövs det en skrivare som kan spotta ur sig mina skrivna sidor i takt med att jag jobbar mig igenom manuset. Det var länge sen jag längtade så mkt efter en pryl. Men det var värt all väntan på att den skulle komma med posten någon gång, jag är som sagt helnöjd med den.

Rena rama julafton mao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar