VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

fredag 5 juli 2024

🌟Firarfredag🌟

 


Idag hakar jag pÄ Elinas firarfredag frÄn Instagram.

Saker att fira:

◾️Simons Ă€ventyr finns nu att köpa

◾️För att fira bokslĂ€ppet och 1.3K följare kör jag en utlottning pĂ„ Instagram

◾️Hittade fjĂ€dern (i bilden) pĂ„ second hand. BerĂ€ttar mer om den lĂ€ngre ner.

◾️Fick sĂ„ fint utlĂ„tande om tvĂ„ första sidorna i manuset Sagan om Ă€lvklockan av Sandra Junge Johansson

 

đŸȘ¶I skrivstreaken i maj som hölls av Wrinspo uppmuntrade hon oss att pĂ„ nĂ„got sĂ€tt fira att vi kört hela skrivstreaken. Jag har lĂ€nge velat ha en fjĂ€der eller dylikt som symbol för mitt författarskap. Och nu har jag hittat den!đŸ„łđŸŒŸđŸ™Œ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar