VĂ€lkommen till min blogg om vardagsmagi!

HÀr delar jag med mig av guldkornen jag finner pÄ min resa genom livet.

mÄndag 24 juni 2024

🐭BokslĂ€ppsnerver🐭

 


PÄminn mig inför nÀsta bokslÀpp att inte lÀsa om en hypokondriker innan lÀggdags. LÀgg dÀrtill att jag hade konstiga magknip innan jag lÀste i Straff av Ann-Helén Laestadius. Min goda fantasi satte fart pÄ tankar om orsaken till magknipet. Förra gÄngen jag hade dylika magknip visade det sig vara gula kantareller som jag inte tÄlde lÀngre. Förutom tankar kring bokslÀppet i natt sÄ snurrade tankarna om utifall magknipet berodde pÄ att jag inte tÄl kikÀrtor lÀngre. TÀnk om jag aldrig mer kan Àta kikÀrtsgryta? Det vore vÀrre Àn att inte tÄla gula kantareller. Men jag intalar mig att det Àr nerverna som spelar spratt med fantasin.

DĂ€r har ni mig dagen innan bokslĂ€pp.😅

Hoppas ni fĂ„r en bĂ€ttre start pĂ„ veckan.đŸ€—


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar