Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 7 november 2020

Ändrade planer

Inget är givet, vi får ta saker för vad de är, allt eftersom de dyker upp. Vad jag pratar om? Följderna av Covid-19 som sveper över oss i en andra våg. Det innebär att Simons äventyr som pappersbok kommer ut på marknaden senare än beräknat, det blir under våren 2021. Men e-boken kommer som planerat, den 23 november. Jag fokuserar på att den kommer ut då i alla fall. Det är om 16 dagar. Jag känner en tacksamhet över att Lange förlag trots allt fortsätter planera och agera så gott det går utifrån rådande förutsättningar. Håll i och håll ut, som de säger på Friskis & Svettis. Det ska bli roligt att se e-boken möta er läsare! Då hoppas jag att Simon och Viktor kommer ge er annat att tänka på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar