Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 7 juni 2016

Härliga grönska!

Hoppas ni haft en fin helg. Min var vilsam. Gick en långsam promenad i söndags och hänfördes.
 Det är så vackert med lönnlöven som lyser upp av solens strålar.
 Kan inte få nog av det. Blir stående med ansiktet uppvänt och bara ser tills nacken gör sig påmind.
Försökte fånga det med kameran men det är svårt. Skulle gärna ha en hel fondvägg med en mosaik av solbelysta lönnlöv. 

1 kommentar:

  1. ... nyanser av grönt. Håller med dig, inte mycket som slår det. Det ultimata är väl att ligga i en hängmatta och titta upp mot trädtopparna.
    Viktigt just att stanna upp, nyttigt för kropp o själ... Själv stannar jag upp helt vad gäller min blogg. Önskar lycka till med allt och ha en trevlig, uppbyggande sommar. Och kram!

    SvaraRadera