Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 1 september 2010

Ny resa påbörjad

Äntligen har jag kommit igång! Och njuter av den där spirande lyckokänslan som uppstår när jag har roligt i mitt skapande. Det börjar bra mao. Den här gången är det en berättelse som utspelar sig i Uppsala. Därmed är en ny resa påbörjad.

Barnboken ligger hos förlagen och väntar på bedömning. Tre förlag har ännu inte svarat, väntar med spänning på deras respons. En oerhörd prövning i tålamod är det att vänta på förlag. Det underlättar om man är uthållig i den här branschen.

1 kommentar:

  1. jag känner din kapacitet och tycker om det du skriver... sååååå...jag affirmerar åt ditt håll med förlagspositiva tankar ... <3<3<3

    SvaraRadera