Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 9 januari 2010

Mera om världsår tre

Enligt numerologen Glynis McCants kommer världsekonomin bli värre under 2010. Jag har läst detta på annat håll också, nämligen biologen Carl Johan Calleman hävdar det i hans tolkningar av mayakalendern. Ska bli mycket intressant å se om de har rätt. Enligt Calleman har vi inget för att spara pengarna på banken eftersom världsekonomin kommer kollapsa. Bättre att lägga pengarna på husköp eller dylikt menar han.

Undrar om Calleman egentligen är en husmäklare? ;-)

2 kommentarer:

  1. ...jaaaaaaa <3 ! en dag i taget...hjärtats mening först....<3 !

    SvaraRadera
  2. ...förresten ! ...tack för alla fina upplysningar Vardagsmagi !!!

    SvaraRadera